Lokální SEO

Chcete-li do vaší firmy přilákat více zákazníků z vašeho nejbližší okolí (města, okresu) pak můžu pomoci zlepšit vaše pozice ve vyhledávačích v lokálních výsledcích a tím tak pro vás získat více poptávek. Já umím SEO a vy rozumíte businessu a SPOLEČNÝM úsilím naplníme vaší pobočku a získáme platící zákazníky.

Začneme s Google My Business…

Začneme v malém a odladím vaše firemní zápisy v Google My Business a na dalších lokálních webech. Doplníme fotky, nasbíráme recenze a to by bylo abychom nepřeskočili VĚTŠINU KONKURENTŮ, kteří se tomu vůbec nevěnují. Díky tomu získáte VIP pozici v Google a to odkaz z tohoto boxíku, ostatně konkurenci tam pravidelně vídáte ne?

Google My Business se zobrazuje na 1 až 2 pozici ve výsledích vyhledávání Google.

Takže tam se nyní budete zobrazovat i vy. Nástroje za nás budou hlídat, že máme dobré lokální pozice, pohlídám aktuálnost informací a díky AI dostanete přehled o tom na co si lidé ve vaší lokalitě nejvíce stěžují v recenzích a vy v tom můžete vyniknout.

Správu Google My Business dělám již od 990 Kč / měsíc
více se dozvíte na stránce o Google My Businesu

… když bude konkurence silná,

tak budeme muset pokračovat s vaším webem. Ale v té době už budeme přesně vědět kdo jsou vaši nejsilnější konkurenti, jaké jsou jejich silné i slabé stránky a budeme přesně vědět co uděláme bychom skončili před nimi, takže to půjde nějak rozumně vyčíslit.

Zajímá vás o lokálním SEO?

Co je nejdůležitější když chci dobré lokální SEO?

Rozhodně nejdůležitější je konzistentnost a aktuálnost informací. Protože když vás někdo lokálně najde, vydá se k vám a pak zjistí že máte zavřeno tak bude naštvaný. Recenze jsou taky strašně moc důležité spoustu firem dělá dobrou práci ale o recenzi si neřeknou, pak ten jejich zápis vypadá nic moc.

Je lokální SEO zdarma?

Lokální SEO je zdarma pouze tehdy, když si ho budete dělat svépomocí. Ale zcela upřímně mnohem víc hodnoty pro vaší firmu vygenerujete když se budete věnovat vašemu businessu, než když budete zkoumat jak si lokálná SEO udělat zdarma.

Pojďme počítat. Vy prodáváte základní službu za 1 000 Kč získáte 15 klientů na nich vyděláte 15 000 Kč. 990 Kč investuejte do lokálního SEO, ušetříte čas a získáte 26 klientů a vyděláte 26 000 Kč, že to není tak zajímavé?

Ale vy stále v tento moment máte volnou hlavu nad tím přemýšlet jak klientům prodat víc služeb nebo dražší služby a když třeba každému druhému prodáte službu za 1 500 Kč tak už jste na 32 500 Kč. Investice do lokálního SEO byla 990 Kč, obrat je DVOJNÁSOBNÝ.

Má smysl dělat lokální SEO?

Chcete více zákazníků z okolí, které nyní bere vaše konkurence? Pokud je odpověď ano pak dává smysl dělat lokální SEO.

Pozitivní reference na lokální SEO

Níže naleznete pozitivní reference, kde jsem realizoval lokální SEO i Google My Business a kde jsme prakticky během pár dnů / týdnů viděli pozitivní výsledky.

Dřevěné Pergoly Plzeň

První kvalitní lead na velkou dřevenou pergolu za 600 000 Kč hned v prvním týdnu od spuštění projektu.

AUTOATELIER

První kvalifikovaná poptávka na keramickou ochranu auta přišla již 3 dny od spušení hlavního projektu a druhá poptávka na sebe nenechala dlouho čekat a přišla 26.12. 🎄 (ano spouštěli jsme v low-seasson)

Udělám maximum pro to aby vaše firma mohla být další případovou studií. 🚀

Krátce o mě

Jsem Martin Žatkovič, SEO konzultant z Plzně, kde bydlím (kromě pár let v Praze) prakticky od narození. S marketingem jsem začal, protože weby co jsem programoval pro klienty bez marketingu zkrátka nevydělávaly. Proto jsem se začal transformovat do marketingu, který jsem se učil po nocích a víkendech.

Odpracoval jsem si to v agenturách, zocelil jsem se v in-house a nyní pracuji na projektech s jediným cílem: přinést klientům peníze.

Já na konferenci Chiang Mai SEO
Jediné SEO konferenci, kde se zkutečně řeší business a výdělek peněz.